Kvinnefestivalen 2014

Kvinnefestivalen 2014 har tema ALL YOU NEED IS LOVE! Festivalen går av stabelen 24.-26. januar 2014 i Oslo misjonskirke Betlehem.

Mennesker har en rekke felles eksistensielle grunntema i livet. Blant dem er det dype behovet for å høre til og være elsket. I samfunnet speiles vi på ulike måter. Vi blir vurdert ut fra våre prestasjoner, vårt utseende, vår sosiale posisjon og vår suksess, kanskje også vår fromhet og vårt mot. Midt i denne kampen har vi en stille stemme som hvisker at vår verdi som menneske handler om noe annet. Guds stemme. Skaperens blikk på livet. All you need is love.

På Kvinnefestivalen 2014 har vi fokus på den sterke, sarte, vanskelige, krevende, fantastiske og grunnleggende nødvendige kjærligheten. Vi forteller beretningen om Gud som tidenes frier - og skriver våre egne fortellinger inn i denne beretningen.

Disse medvirker med forkynnelse og undervisning på festivalen: Anne May Holme Abrahamsen, Anne-Lie Andersson, Marie farstad, Solveig Johansen, Hildegunn Marie T. Schuff, Kristin Lie og Anne Margrethe Mandt-Anfindsen. Tjodun Felland er forteller og Merete Benestad leder sang og musikk.

Lørdag kveld inviterer vi til en kveld med Kjærlighetshistorier. Da kommer en fantastisk, folkets sanger og musiker - som synger seg inn i hjertedypet på på både ung og gammel. Hvem det er? Hemmelig!

Last ned brosjyren her.

Sjekk selve programmet her.

MELD DEG PÅ HER! VELKOMMEN!

A:SM
Prosjektkatalogen.org