Holmenkollstafetten 12.-13. mai

Det er 15 etapper med høy puls, svette, melkesyre og masse heiarop. Det er også utrolig moro! På startstreken står minst fire lag fra Misjonskirken Norge og Ansgarskolen, hvem vinner?

I år deltar vi for første gang på Holmenkollstafetten! Misjonskirken Norge ønsker å benytte anledningen til å arrangere en inspirasjonskveld dagen før stafetten. Hvordan kan vi sammen inkludere nye mennesker og nå nye steder med evangeliet?

Vi ønsker at våre menigheter skal berøre enda flere mennesker. Hvilke stafettvekslinger må til for å nå Vekst 2020 visjonen vår? Og hvordan kan vi sammen krysse målstreken? Dette er spørsmål vi reflekterer rundt denne helgen.

Én ting er sikkert, hele bredden av Misjonskirken Norge må mobiliseres om visjonen skal bli virkelig: unge og gamle, frivillige og ansatte, ledere og medarbeidere, pastorer, menighetsplantere, benkeslitere og glade givere! Derfor inviterer vi alle som ønsker til en kveld med god input og inspirasjon. På lørdagen blir det også mulighet for masse melkesyre for de som ønsker det! Vi trenger både løpere og heiagjeng, er du med?

Program:

Fredag 12. mai:
Jordbærparty i Oslo 1. baptistkirke, kl. 19.30-21.30.
Lagpresentasjon, talestafett, minikonsert og sosialt.
Åpent for alle! Trykk gjerne "delta" på arrangementet på Facebook, så får vi en pekepinn på hvor mange som kommer.

Lørdag 13. mai:
Vi løper Holmenkollstafetten og kjører intern premieutdeling etterpå.

Hvem vinner?

Blir det de etablerte pastorene? Eller vil laget fra Ansgarskolen gå av med sieren? De ivrige, unge voksne fra Touchpoint stiller også sterkt, og menighetsplanterne må vi heller ikke undervurdere.

Her gjelder det ikke bare å løpe raskt, hvert lag vurderes også ut i fra sin innsamlingskapasitet! Det laget som samler inn mest midler til Vekst 2020, og som løper raskest, vinner. Tar du utfordringen?

Praktisk:

Overnatting:
De som reiser inn til Oslo for å delta ordner overnatting selv.

Pris:
Det koster 250 kr per løper å delta på et stafettlag. Det er plass til 15 løpere per lag. Arrangementet ellers, fredagskvelden og heiagjeng på lørdag, er gratis.

Påmelding for løpere:
Løpere melder seg på til lagkapteinen for det laget de ønsker å løpe for. NB: Bindende påmelding!

1. Etablerte pastorer - Thomas Aas Pedersen

2. Menighetsplantere - Torben Joswig

3. Touchpoint - Thomas Aas Pedersen
(max. 4 løpere per campus)