Vi ønsker God Jul!

- Misjonskirken Norge og Misjonskirken UNG ser tilbake på et begivenhetsrikt år. Det skjer mye spennende i vårt kirkesamfunn og i lokalmenighetene, skriver Svein Aksel Nakkestad og Øyvind Haraldseid i sin julehilsen til menighetene, medarbeidere og samarbeidspartnere.

- Vi er takknemlige for å stå sammen med dere i arbeidet for Guds rike. Nå ser vi fram til et nytt år med utfordringer og arbeid for fortsatt vekst i våre misjonskirker og UNG-grupper, sier Svein Aksel og Øyvind når de ønsker en velsignet julehøytid og et godt nytt år!

Årets julekampanje har fokus på alt det flotte arbeidet vi får være med om i Colombia. På julaften vil mange av menighetene våre har kollekt for å hjelpe colombianere som måtte flykte fra hus og hjem i eget land på grunn av krig og vold. Fredsprisen har gitt nytt håp for landet, og nå bygges det fred i Colombia. Våre julegaver til Colombia vil være viktige bidrag for å skape ny framtid for den neste generasjonen i landet.

I dagens filmluke, 23. desember, i våre julekalender fra Colombia snakker tre av barna ved Jakobs hus om hva fred egentlig er. Se filmen og tenk på om også du vil være med i fredsarbeidet ved å gi din støtte?
Se presentasjonen av arbeidet blant internflyktningene og mer informasjon på vår ressursside for julekampanjen

En ekstra takk for hjelpen sendes våre utsendte medarbeidere i Colombia som har laget alle filmklippene til kalenderen: Sarah, Therese og Halvard! Feliz Navidad!

Dagens kalenderfilm 23. desember   Gi en gave til fredsarbeidet
  Ressursside Hjerte for Colombia   Gi en sms gave nå til Colombia!

Se hele julekalenderen DESEMBER 2016 med filmklipp
fra Bogota, Medellin og Barranquilla i Colombia.

Les flere kommentarer og synspunkt fra lederne i deres blogger:
   Svein Aksel Nakkestads blogg-arkiv.
   Øyvind Haraldseid blogg-arkiv.

Nye hjemmesider starter

Ønsker velkommen til sommerfestivalen

Lager ny lov for trossamfunnene