Besøk av A:SM-teamet?

Nå er det tid for å booke team A:SM for din menighet for det kommende skoleåret! Samarbeidet mellom Misjonsforbundet UNG, Ansgar Bibelskole og Skjærgårdsgospel gir ungdommer i din menighet og lokalsamfunn en unik opplevelse.

Team A:SM er et turnerende musikkteam som er elever på team-linjen til Ansgar Bibelskole i Kristiansand. Teamet består av unge mennesker som med entusiasme formidler viktige elementer i den kristne troen.

- Vi oppmuntrer nabomenigheter og grupper som er i nærheten av hverandre til å samarbeide om en slik kveld. Dette vil være et lavterskeltilbud hvor det er ideelt å invitere med seg nye, sier barne- og familiekonsulent i Misjonsforbundet UNG, Kristine Wærenskjold (bildet). Hovedmålgruppen vil være ungdom i alderen 15-19 år.

Team A:SM reiser rundt i hele Norge for å besøke menigheter, konfirmasjonsleirer, konferanser eller ungdomsklubber. Teamet går 2. årslinja ved Ansgar Bibelskole. De skal ha en del av tiden sin på skolen hvor de får undervisning, og en del av tiden sin være på veien. Teamlinjen fra Ansgar Bibelskole tilbyr noe som kan bety en forskjell i din menighet.

A:SM, eller "awesome" (engelsk), kan bety kjempebra, fantastisk eller imponerende. Bokstavene er samtidig forkortelser for Ansgar Bibelskole, Skjærgårdsgospel og Misjonsforbundet UNG. Dette er samarbeidspartnerne som gir A:SM sin unike profil.

Grunnpakken ved et besøk består av tre deler: undervisningstime "Levende Tro", tematime "Med hjerte for en større verden" og konsert med Team A:SM-bandet.
I tillegg kan teamet tilby varierte seminarer til dem som ønsker det. Dette kan være bandkurs, lovsang-skurs og sosiale aktiviteter for å nevne noe.
Tematimen "Med hjerte for en større verden" skjer i samarbeid med Internasjonal avdeling i Misjonsforbundet. Innholdet vil ta utgangspunkt i prosjektet "Jakobs hus" i Colombia.

- Vi tilbyr våre tjenester til menigheter og lokallag over hele landet. Vårt mål er å at unge voksne, ungdom og tweens skal utvikle en sterk og levende tro gjennom vår undervisning, oppdage verdens behov og våre muligheter til å bidra. Vi vil spre musikkglede og nå flere med evangeliet, sier teamet.

For mer info, send oss en mail på booking@misjonsforbundet.no eller se http://teamasm.no

Last ned flyer HER.

(Foto: Trond Filberg, fra ASM-flyer)

UNG Lederskole 2017