UNG Lederskole

I 2016 ble UNG Lederskole for første gang arrangert, med stor suksess. Vi inviterer derfor igjen til ny lederskole spesielt rettet mot UNG-ledere mellom 16 og 20 år.

Dato: 21.-23. april 2017
Sted: Ansgarskolen, Kristiansand

MELD DEG PÅ HER

UNG Lederskole er en helg stappfull med god undervisning, seminarer, lovsang, møter, mat og aktiviteter. Det skal være en helg der unge ledere kan komme sammen, dele erfaringer og bli utrustet til å lede andre.

Hovedmålet med arrangementet er å være et tilbud der menigheter og UNG-grupper kan sende sine ledere for å få både påfyll og opplæring. I tillegg vil der være et sted der UNG kan rekruttere nye ledere til sine leirer, og der Ansgarskolen kan møte potensielle nye elever og studenter.

Målgruppen for UNG Lederskole er ledere i alderen 16-20 år. Vi oppfordrer menigheter og UNG-grupper å også sende en hovedleder til arrangementet, for at det skal være enklere å ta i bruk det nye man har lært når man kommer tilbake til sitt eget ungdomsarbeid. Selv om programmet er lagt til lørdag og søndag, vil det bli mulighet for å komme på fredagen for de som har lang reisevei.

Spørsmål om opplegg og innhold for UNG Lederskole kan sendes til Inger Malene Daltveit: ingermalene.daltveit@gmail.com

Spørsmål om påmelding kan sendes til arrangementskonsulent Malene Bjørgaas: mbj@misjonsforbundet.no

Se bilder fra og les om UNG Lederskole 2016 her:

UNG Lederskole 2017
Kontakt oss tlf epost UNG