200 deltakere, dåp og glede

Liv & Vekst i Nord ble en spekket, midnattsolrik, festartet og folkefull opplevelse. For første gang i historien gikk Stagedive Nord av stabelen.

Hele 55 unge mennesker fra storbyer og mindre steder i den nordlige landsdelen kom til Evenskjær og Stagedive. Sammen med den voksne Liv & Vekst Nord-garde ble det feiring tre dager til ende. Høydepunktene var mange. Men da Stagediverne feiret dåp ble det fest!

På Soltun Folkehøgskole var det innrykk både fra sør og nord. Det var en god blanding. Fra Misjonsforbundet sentralt kom både talere og Stagedivlederkrefter. Fra Tromsø kom Liv & Vekstkomiteen som hadde gjort en formidabel innsats. At det kom så mange, fra både nord og sør bidro til liv og dynamikk. Liv & Vekst Nord var heller ikke bare for de mest kirkekjære. Her kom både de kirkenære og de som er i periferien av menighetene.

Marie Ærø, Stagediveleder, høster mye ros for kjempeinnsatsen. På Stagedive var det kjempetrøkk, med eget band og Thomas Aas Pedersen som forkynner. Hos den noe eldre garde deltok generalsekretær Øyvind Haraldseid og leder nasjonal avdeling, Torben Martin Joswig.

Kos deg ellers med de flotte bildene tatt av Karl Inge Punsvik!

Ønsker velkommen til sommerfestivalen

Lager ny lov for trossamfunnene

Fredskonferansen 2017 i Colombia